Dml_emr Kızlar bu d vitamini gaz yapıyor diyolar doğru mu benim bebeğim zaten çok gazı olan bı bebek vermesem birşey olur mu?
gamzosgamzos Dml_emr d vitamini bebek icin cok onemli ilk kızımdada duzenli kullandım simdide 22 gunluk bebegim var gazımız çok olmasına ragmen duzenli kullanıyorum ama saglik ocaginin verdigini kullanmıyorum ocean marka kullanıyorum
Nilufar_1996 Dml_emr yapıyor hemde nasıl gazını sıkıştırıyor. Vermesen olmaz çok önemli vermesen bingildagi erken kapanır. Bize doktorumuz gaz yapmayan D3 vitamini önerdi onu kullanıyoruz gaz falan yapmıyor. Öyle kurtulduk.
CerenArslan1 gamzosgamzos bende ocean kullanıyorum saatlerde değişiklik oluyor bazen siz hangi saatlerde veriyorsunuz
gamzosgamzos Dml_emr aynen canım ondan al ama 400IU olanından alacaksın 1 yaşına kadar o uygun ona dikkat et
Nilufar_1996 Vselen ocean 400 olan spreyi kafasını takip bir püf sikmaniz lazım eğer devit-3 kullanıyorsanız uc damlaydi sanırım günlük dozu