Mrvsmt2502 Kızlar merhaba. Bebeğimin göbek bağı 7. Gününde düştü bugün 11. Günü hâlâ sarı akıntı geliyor normal mi bakabilir misiniz ne yapmalıyım? İnternetten baktım sarı akıntı bi kaç gün gelmeye devam edebilir yazıyordu başına gelen var mı ilk güne göre bayağı azaldı ama ilk anneliğim tedirginim yanlış bir şey yapmak istemem https://imgyukle.com/i/R5LLte
asellmom Mrvsmt2502 benimde bebeğimin göbek bağı düştü az bişey kanadı ama hiç böyle bişey görmedim bizde 17 günlüğüz doktora yada aile hekimine göstermeni tavsiye ederim
Yuses_360 Mrvsmt2502 Merhaba, bizimde aynı şekilde akıntı olmuştu, çocuk cerrahın gittik, merhem yazdı sürdük Bi kaç gün. Geçti
Mrv58 Mrvsmt2502 bizimde düştükten sonra kanaması oldu akıntısı oldu doktora götürdüm bı kaç gün tam kuruyana kadar bnyo yaptrma kurumzsa geri gel dedi kurudu sonra gitmedik
Mrvsmt2502 Mrv58 1kere banyo yaptıdık düştükten sonra onda da iyice temizledim kuruladım göbeğini ama inşallah kurur bi an önce insan korkuyor
Mrv58 Mrvsmt2502 aynen bnde korktum götürdüm sende bı götür istersen için rahat etsin ama kuruyana kadr bnyo yaptırma daha