28 haftalikken ikizlerime doğum başlamıştı geciktirici iğne yapıldı 32ye kadar dişimizi sıktık 😅 32de 1erbuçuk kilo ile doğdu🤭 kızımın biri rahatsızdı gebelikte de 3 kere ameliyat olmustu 2 ay yaşadı sonra vefat etti, diğer kızım suan 4 yaşında cok şükür hic bi sıkıntı yok🤗🌸 o haftalarda artık bebek büyüdükçe rahme baskı uyguladığı icin normal bence 🤗😇