Tospikannesiiiii Evet kızlar anlayanlar yorum yapabilir mi 13+2 ile uyumlu imiş https://resimyukle.io/r/5EcPHTUCqn
Tospikannesiiiii Kizilkafaa nub falan diyorlar ona göre mi diyorsun canım bende erkek hissediyorum ama inşallah kızdır Bi oglum var çünkü
Kizilkafaa Tospikannesiiiii Evet canım ona göre dedim ama yanıltadabilir, inşallah gönlündeki sağlıkla olur ❤️
Baby3 Kizilkafaa cnm banada bakarmisin 12 hafta 5 günlük uyumu https://imgyukle.com/i/R5ygXx https://imgyukle.com/i/R5yjF0 https://imgyukle.com/i/R5ycnv
Kizilkafaa Baby3 benim bebeğimin ultrason fotoğrafına benziyor, benim bebeğim kız. İnşallah gönlünüzdeki olur ❤️ Ellerini de yumruk yapmış çok tatlı
Baby3 Kizilkafaa çok teşekkür ediyorum bende kız olmasıni çok istiyorum inşallah sadece doktor bacak arası çıkıntı var sanki erkek gibi dedi merek ettim bende 🙃