Ceycey22 Merhaba kızçelerim. 14 haftalık hamileyim , hamileliğimin başından beri hiç mide bulantısı vs yaşamadım. Ama şu son haftadır sürekli birşeyler yemek istiyorum ve daha şimdiden 2 buçuk kilo almışım 😅 nasıl tutacağım bu boğazı ben ya
Nskyhn Ceycey22 ben de 15 oldum. İlk haftalar öyleydim. Sonra mide bulantısı haddiden fazla yaşadım. İştahım açılır diye bekledim açıldı ama bu sefer ben kafamda bitirdim. Kendimi su ile kandırıyorum sürekli su içiyorum açlık hissetmemek için. 1 buçuk haftadır açlıktan öleceğim demedim mesela. Ondan önce ölecek gibi oluyordum. Gerçekten şu çok önemli. Bı de yeşil elmaya odaklan tok tutuyor aklıma gelince ben onu yiyorum hemen unutuyorum. Daha hiç kilo almadım
maviiiayyy Ceycey22 şeker hastasi olabilirsiniz belki onlad cok cabuk kilo aliyorlar. Ama onun da yaninda hic miden bulanmadan yemek yiyebilmissin o da etkili
Ceycey22 Nskyhn su falan güzel içiyorum de ben öyle acıkmadan sürekli ağzıma birşeyler atmak istiyorum 😅 psikolojik herhalde ya inşallah geçici bi süredir yoksa duba gibi olurum bu gidişle
Nskyhn Ceycey22 kesinlikle bu psikolojik çünkü benimde öyleydi ne görsem yerim diyordum sonra kafamda her şeyi bitirdim. Bana da işte şekerin olabilir mi falan dediler kaç defa olcturdum hiçbir şey çıkmadı tamamiyle insanın kafasında bitiyor oruç gibi düşünmeliyiz 😂
Ceycey22 maviiiayyy evet şeker hastasıyım ben uzun süredir insülin kullanıyorum düzgün beslenmeye alışkınım o yüzden. İnşallah düzelir bu durumum ya
Nskyhn Ceycey22 yaaa geçmiş olsun o zaman çok dikkat etmen lazım 😢 gebelik şekeri çıkıyor iyice zor oluyor
benimmdunyamm Ceycey22 canım şekerin varsa dikkat et sık sık ara öğün yap o zaman bende şeker var bende diyet+insülin yapıyorum
Ceycey22 Nskyhn aynen ilerleyen zamanlarda öyle birşey olabiliyormuş bakalım inşallah bi sorun yaşamayız 🙏🏻
Ayyccaa Ben de acıkınca yoğurt içine pekmez döküp yiyorum Meyve yiyorum Bir bardak soğuk sütle bisküvi vs kaçamak yapıyorum Çok yemek istemiyorum cünkü yol uzun Her şey yağ ve kilo olarak dönüyor
Ceycey22 benimmdunyamm bende öyle zaten yıllardır bi düzenim var ama bu hafta böyle geçiyor çokta tutmak istemiyorum kendimi 😅 geçici diye düşünüyorum inşallah 🙏🏻