benimmdunyamm dentin bunları alacağım https://imgyukle.com/i/R5HgbA https://imgyukle.com/i/R5HcGH https://imgyukle.com/i/R5HX5U
papatya_35 dentin Ben 2 tane gecelik aldım pijama almayı düşünmüyorum 🙈 fotoğraf atmayı bilmiyorum bilseydim atardım 😅
Sekerportakalii dentin gecelik olarak bunu aldım https://ty.gl/6mvgjiwycs pijama takımı ise henüz karar veremedim canım
Gzm-- Penti den 2 tane önu dugmeli kisa kollu aldim.indirimden yakaladim normalde 249 olani 99a,189 olani 79a almis oldum.zaten sonrasinda evde tayt sort vs giyecegim icin 2 tane yeterli diye dusundum.
despina234 Klasik düğmeli bir pijama almıştım kızımda.Hala taş gibi duruyor yine onu giyerim 🤣 LCW veya Penti gibi yerlerden düğmeli pamuklu mümkünse beyaz olmayan bir pijama seçerseniz çok rahat edersiniz. O süslü püslü şeyler pek işe yaramıyor çünkü
HGulsah HGulsah O pembeyi beyazın üzerine glyeceğim griye de olur elbise gecelik sezaryan da rahat oluyor baya