smyyanl1 Kızlar Baran ismi güzel mi sizce eşim takmış durumda telefonuna Baranımın Annesi diye kaydetmiş beni 😂 bana değişik geliyor kendisi de çok istiyor napsam bilemedim 🤷🏻♀️ Sizce daha tarz bi isim mi yoksa Baran ismi güzel mi?
Sarahh smyyanl1 nedense baran ismini hiç sevmiyorum , rusçada baran koyun demek hem ,belkide bu yüzden sevmiyorum , türkçede anlamı ne acaba ?
minikkusummm smyyanl1 güzel bir isim, esinde bukadar heveslendiyse kirma bence. Yanina bir isim daha ekleyebilirsin böyle icine sinmediyse 😊
Cansugamze_ Baran çok güzel bnce ya bnde istiyodum ama arkdşlarımdan birinin oğlunun ismi tabiki koymadım 😂
smyyanl1 Cansugamze_ ben niye takıldım bu kadar bilmiyorum aslında çevremde de kimsede yok kararsızım 😂
smyyanl1 Sarahh Farsça kökenli aslında Farsçada yağmur mevsimi nisan ayı anlamında ama Türkçede anlamı aşağıdaki gibi çift demirinin toprakta açtığı geniş yarık, saban izi. 2.üzüm çubuğu ya da sebze fidesi dikmek için hazırlanan çukur.