[silindi] Doktorum bugün bende sancı gördü 17 hafta 4 günlüğüm PROGESTAN verdi vajinadan al dedi bu durumu yaşayan varmı :( ??
Esra-uslu [silindi] canım bende kullanıyorum ama benim düşük tehlikem var iğne ve serum da alıyorum ben inşallah bir sorun yoktur senin belki tedbir amaçlı kullandiriyordur
Eda3 [silindi] canım korkma sancılarının olmaması için sancı erken doğumu tetiklediği için önlem amaçlı vermiştir kullan
oztrk14 [silindi] benimde erken doğum riskim var sancıyı kasılmayı azaltmak için erken doğumu önlemek amaçlı kullanıyorum sabah akşam
Ceylankosova [silindi] bende 6. Haftalarda kanama sikayetiyle gittigimde dusugu onlemek icin vermislerdi fakat rahim agzinida kalinlastiriyo doguma kadar kullancm ben duan 23.haftadayim sabah aksam aliyodum suan teke dustuk