Sevgi02020 Suyum geldi 36+6yim sezeryan olacam belden uyusturacaklar çok korkuyorum ine acitiyormu.nasil bı ağrı yardımcı olun lütfen
Busraaras_ Sevgi02020 hiç korkmayın normal damar yolu acılması daha cok acıtıyor emin olun saglıkla gelsin insallah ❤️
Cansugamze_ Hiç korkma hissetmiyorsun bile sinek ısırır gibi düşün 🤲🏻❤sağlıkla alın kucağınıza inşallah