Bencede büyük alın ben 68 ile doğuma girdim çıktığımda 64tüm m sıkmıştı. Yanımda l beden de vardı onu kullandım rahatla. Hergün şişlik iniyor zaten yavaşla. Paket bitince m yi kullanmaya başladım. İçinden 3-4 tane kullandım. Sonra normal pedlere geçtim zaten.