Merhabalar güzel anneler ilk gebeliğim oğlum olucak rahmetli kayın pederimin ismi olucak benim ailem beğenmediği için yanına "ege"düşündüm “Erdoğan Ege ” yine ailem beğenmedi içime dert oldu😒 Erdoğan’ın yanına sadece ege yakıştırdım
Sizlerde önerinizi yazabilirmisiniz