Melisyldzzz ben 32. Haftamda hazırladım. Tavsiyem çok geç kalmadan hazırlamanız. Çünkü sonradan insan çok ağırlaşıyor. 37+5′im 2 gün sonra doğumum var. Ve şuanda tuvalete gitmek bile aşırı zor benim için.
Ben hastane çantama şunları koydum;
Bebek için;
2 tane 10′lu hastane çıkışı
1 tane 5′li hastane çıkışı
1 tane pijama takımı
3-4 zıbın
3-4 ağız mendili
3-4 çorap
3 adet battaniye
2 adet müslin örtü
20 adet bebek bezi
1 paket ıslak mendil
3 adet alt değiştirme örtüsü
Pişik kremi
Biberon
Göğüs pompası
Kendim için;
1 adet üçlü lohusa takımı
1 adet ikili lohusa takımı
1 adet pijama takımı
2 adet ince çorap
1 adet kalın çorap
3 adet emzirme sütyeni
2 adet emzirme atleti
3 adet külot
Depend
Lohusa tacı ve terliği
4′lü rulo kağıt havlu
1 tane ıslak mendil (bebeginkinden ayrı olarak)
3 adet kirli koymak için poşet
Bakım eşyaları ( dış fırçası, dış macunu,tarak,makyaj malzemesi,düzleştirici)
Gümüş kapak
Emzirme önlüğü
Emzirme yastığı
Humana çay
Sezaryen olacağım için Nescafe, kayısı hoşafı ve kuru incir.