Hanımlar son 15 gün ama benim oğlanda hiç bir şey yok. Sadece ara ara sancı yapıyor o kadar. Artık gücüm kalmadı. 3 gündür vücudum ödem olmaya başladı biranda. Uyku deseniz 1 saat bile uyumuyorum. Çocuk aşırı haraketli ama gelmiyor😭 38 haftalığız. Doktorlara göre 39. Ama su,nişan,sancı yok. Tüm doğum açılma için olan şeyleri yaptım tık yok. Normal doğum bekliyoruz. Gidip en son sezeryana alın çıksın ben çatlayacağım yoksa diyip isyan edicem. Yerini beğendi sanırım çıkmıyor. Elimi atıp çıkırıcam az kaldı🤣 Totem yapayım bu hafta gelir inşAllah oğluşum☺️ Dualarınızda yer verirseniz sevinirim. Sağlıcakla alalım yavrularımızı kucaklarımıza❤️