EbruKrhn oje hep kullanıyorum çevremdeki hamile arkadaşlarımda öyle
Makyajımıda yapıyorum sporumuda öyle bir şey olsa doktorum şuana kadar uyarırdı herhalde herşeyi söyler kendisi sağolsun benide hep öyle süslü görüyor hamilelik hastalık değil kendimizi salmamalıyız bence eski turizmci olarak yabancı hamileleri görseniz dudağınız uçuklar bi gene iyiyiz 😂