Dilarakr Ben de buradan anlayanlara öğrendim biraz da araştırmalarımla vücut kısasa kız uzunsa erkek diyorlar duruşu vs var da onlara pek inanmıyorum ben vücut yapısına göre yorumluyorum
Alyasinem Dilarakr https://mutluresim.com/image/647b5138-58e3-4378-8cb9-b9d1b58e607a.zChsC banada bakar mısınız rica etsem 😊
Gunesveay berivanc doktorda bi kiz desi 11 haftalikti 12+4 erkeğe benziyor dedi bakalim diğer kontrolde belli olur tam sanirim 🥰
Gunesveay Dilarakr 😂😂 bizimki degisik şeyler seviyor demekki ultarssonda 12+4 bugün tam 13 hafta oldu🥰
berivanc Gunesveay hayırlısı sağlıklı olsunda biri kız biri erkek geldi bana nedense bakalım haberleri bekliyoruz🥰
berivanc Sibelmr ultrasonun tam net belli değil canım ama çizgi dikligine bakılırsa aceba erkekmi diye düşündüm ama görüntü net degil