burcinvrl6006 Kızlar bu doğum belirtisi olabilir mi bebeğim kanala girmemiş doktor öyle demişti ara ara regl ağrısı gibi vuruyo ama anlık böyle beni rahatsız edecek şekilde değill akıntı olunca tedirgin oluyorum
Cakiltasi2604 Doktor bana dogum agrisi sistematiktir olunca farkedersin dedi. Arada bir olup gecme gibi degil. Belli dakikada bi olur gibisinden soyledi