Bugün doktor kontrolum vardı. 14+4 olması gerekti aslında bebeğim ama 15 hafta 6 günlük dediler ultrasona bakınca. Kötü bişey olmadığını biliyorum ama ne bu acele çocuk😂 Cinsiyyetini göstermedi, kordonu bacak arasında geçmişmiş göremedi doktorum. Kaynanamda ben gördüm kız diyor bişey yoktu dümdüzdü diyor, yahu kadın kordonun olduğu ve de doktorun görmediği şeyi sen nasıl görebilirsin?