EzKrkcatkr Merhaba arkadaşlar bugün 19+0′ ım, bebeğimin hareketlerini henüz hissetmiyorum yada anlamıyorum hareketleri, bilemiyorum 🤷🏻♀️ Peki siz ne zaman ilk kez hissetmeye başladınız, evet bu bebeğimin hareketi dediniz?
dezgi EzKrkcatkr merhaba canım ben 18+3 oldum 16 dan beri neredeyse her gün hissediyorum. Hatta muhtemelen hıçkırık hissediyorum bir geliyor 2 3 dakika pit pit vuruyor . Ama bu anneye göre kiloya göre bebegin yerlesimine göre degisiyormus 🙏💕
Muallime_97 EzKrkcatkr Biz de bugün 19+1 olduk ilk başta 17 haftalikken pıt pıt bir şey atıyor gibi hissettim su an ise tamamen hissediyorum özellikle sol ve yüzüstü yatarken bebeğim karnımın içinde kayiyormus gibi. Dün de iki kere belki yanlış yorumluyorum ama yumruk atıyor şeklindeydi ben de çok endişeleniyordum ama merak etmeyin her bebek aynı olmuyor inşAllah mutlaka hissedeceksiniz.
Serap_35 EzKrkcatkr her insan da değişiyor canım ama sen yine doktor kontöründe doktoruna danış ben zayıf olduğum için 16 da net bir şekilde hissetmeye başlamıştım çok şükür
EzKrkcatkr sekin99900 Insan endişeleniyor, her ne kadar 24. haftaya kadar hissedemeyebilirsiniz deselerde 🙈
EzKrkcatkr dezgi Ultrason kontrollerimde bebeğim sürekli hareket halindeydi ve büyüklüğüde birkaç gün önden gidiyordu, bu yüzden belkide daha erken hissederim diye düşünmüştüm 😊
Semrasular EzKrkcatkr ben 17.haftamda hissetmeye başlamıştım. Kişiye göre değişiyor ama bu ara sizde hissedersiniz bence
Medine07 EzKrkcatkr 23+4 olduk 16 haftalıkken ilk kez hissettim sonra tek tük derken şimdi gece uyutmamaya başladı. Herkeste aynı olmuyormuş ben 76 kilo ile hamile kaldım gec hissedersim dediler ama 16 hissetim
Muallime_97 EzKrkcatkr yüzüstü yazmışım yüzüstü önerilmiyor belli haftadan sonra sırt üstü yazacaktım
Fatma-onal EzKrkcatkr 18+1 haftalık hamileyim 4-5 gündür hissediyorum zayıfım ama belki bununda etkisi vardır pıt pıt vuruyor eşim elini koyuyor oda hissediyor bizim kız güçlü biraz 😅