Adetim düzenli idi , zaten adet bitiminin hemen ertesi günü hsg çekindim , üç gün kanamam oldu üç günde brn istemedim 6. Gün ilişki olmuştu bı kaç gün sonrasında oldu yumurtlama gününe denk gelmiş oldu yani , ovulasyon testi stres yapiyo çift çizgi gördük hadi gel yapalım diyince garip olduğu için tercih etmiyodum başlarda kullandım sonra bıraktım.