Kızlar normalde 26+5 olmamız gerekirken bugün devlet hastanesinde ölçümlerimiz çok geride çıktı,
Karın çevresi 25+0
Beyin kemiği uzunluğu 25+3
Uyluk kemiği 24+5
Baş çevresi 25+2
kilomuz da 875 g 25+6 ile uyumlu imiş 😕 o kadar üzüldüm ki bebeğim tüp bebek, ne yapacağımı şaşırmış durumdayım şimdiye kadar her şey çok çok iyiydi 🙁🙁 aranızda benim gibi olan var mı ? Doktorlarınız ne diyor ne öneriyor napmamız lazım😕