Melekk8 Adet düzensizliği için gitmiştim sonuçları cuma günü göstereceğim ama merak ettim bir sorun var mı anlayanlar bakabilir mi ? https://imgyukle.com/i/R5CQHp https://imgyukle.com/i/R5CJk6
Zuzununannesi01 Melekk8 herşey çok güzel görünüyor canım sadece estradiol düşükmü 20 çıkmış ondan tam emin olamadım belki normaldir doktor bana 40 50 lerde olması lazım dedi