Kızlar 37+5 günlük hamileyim dün gece çok hafif karnım ağırdı adet sancısı gibi bi sabah kalktığımda akıntım çok koyuydu ama nişan değil idrarım da öyle koyuydu daha sonra yine karnım agırmaya başladı afedersiniz ishal olmuşum acaba doğum mu başlayacak onun belirtisi olabilir mi