Herkese merhaba, ikinci hamileliğimdeyim suan 19+4 ilk bebeğimi özelde dogurdum ikinci içinde aynı doktora gidiyordum ama hastanenın dogum ücretleri aşırı yükselmiş 5.600 tl idi 7000 yapmıslar. Devlet hastanesine randevu aldım bende. Devlet hastanesine giden orada dogum yapan var mı aranızda? Memnun musunuz? Doktorunuz kim?