Leyili1234 artık eskisi kadar hareket edemeyecek ama o az da olsa yaptığı hareketleri gözünle göreceksin canım. Ben mesela ayaklarını görüyordum ya goruyorduujmm😅😅😅 bende korkmuştum doktorum da aynı şekilde heri daraldı normal.artik demişti soluna yatıp hissediyorsan sorun yok demişti ama tatlı birseyler yiyip soluna yatıp 40 dakika hissetmessen hemen acile gitmek gerekiyor 💕