Busraaras_ Alparasannesi benim kızım 23 nisanda dogdu suan oğlumu bekliyorum totem yaptım 23 nisanda gelir insallah 😊 hep o gün gelecekmiş gibi hissediyorum 😊
mercimekkk41 Alparasannesi bizde 23 Nisan istedik sonra hastanede zorlanmaya kim hem resmi tatil hem haftasonuna geliyor diye 22 sine cektikk ama içim hep 23 nisanda sağlık olsun artık çok az kaldı yavrularimiza kavusmamiza 🥰🥰
Busraaras_ Sevil5513 benimkilerde tam dört yas olacak hep o tarihde dogacakmıs gibi geliyor bakalım cok güzel ikisininde aynı tarihde doğması 😊