Kvser Ben de çekildikten sonra bir regl görüp öyle hamile kaldım, umudunu yitirme. Bu olumsuzluğa düşmek seni daha şimdiden çok yıpratır. Her zaman hayırlısını dile, önemli olan sağlıklı hayırlı evlat sahibi olmak. Her şeyin bir vakti var, Allah’a sığın…
Emanetini sabırla bekle…❤️