Fnen aynen canım öyle yapıcam :)) bi de ilk hamileliğimde hurma ananas çok yedim açılmam hızlı oldu doğumun da rahat oldu. Ama bunda diyabetim var 1 tane hurma 170 e çıkardı şekerimi:/ ne yiyip içcem ben tam 35 haftalığım 36 bitsin başlıyım diyom doğum hazırlığına merdiven falan çıkıp iniyim squat pilates yürüyüş 37 lerde kendi sancım başlasa bebek kanala girse çok güzel olur 🥰