8+4 hamileyim hamilelikten önce sağ böbrek büyümesi olduğunu söylemişlerdi kesin değil ama 1 ay sonra kontrol gel dediler sonra hamile kaldm ve gitmedim simdi ağrım çok dün kontrol vardı doktoruma durumu anlattım ağrım olduğunu daha önce büyüme olduğunu syledim bisey yok diyip gecistirdj muayene bile etmeden bunu syledj yani şimdi benmi abartıyorum yoksa doktor mu onensemedi ne yapmam gerekiyor