enguzlhayalm_13 Adetim 4 gün gecikti yarın kan testim çıkıcak sabah test yaptım silik çizgi varmı yokmu tam emin değilim banamı öyle geliyor acaba
annesinin_beybisi enguzlhayalm_13 var ama yarın bir test daha yap emin olmak için ya da direkt kan ver bazen yanlış çıkıyor bu tarz silik testler
Bet7408 enguzlhayalm_13 ben bence çünkü bende bu kadar silik çizgiyle öğrendim hatta yok diye çöpe atmıştım sonradan farkettim☺️
bayanelaa Cok hafif var gibi yok gibi ama emin olamadım 🤷♀️ Rabbim gönlünüze göre versin hayırlısıyla inşallah 🥰
kubrakokcan enguzlhayalm_13 hayırlı olsun. Rabbim hayırlı evlatlar nasip etsin , sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah 🌸🤍