Kizlar merhaba 24. Haftadayim çok az amniyon sıvısı fazlalığı çıktı. Saglik ocaginda açlık tokluk kan vermemi söyledi doktor. Açlık 72 2. Saat tokluk 50 çıktı şok oldum. Kadın doğumcum endişe edilecek durum olmadığını pankreasimin iyi çalıştığını söyledi var mi böyle bir durumla karşılaşan tokluk nasil 50 açlıktan düşük çıkar aklım almiyor