Mucize7 Kızlar merhaba ben 1 ay önce kovid geçirdim atlattım kovidden sonra doktora da gittim bi sıkıntı yok dedi ama şimdi duydum ki her kovid geçiren kişi kan sulandırıcı yaptırmak zorunda imiş doğuma kadar böyle bisey basına gelen var mı
Loveis16 Mucize7 gebeliğimde iki kere covid geçirdim kan sulandırıcı falan kullanmadım doğum yapalıda 20 gün oldu bi sıkıntı yaşamdım
bussraozturk Mucize7 bende 30 haftamda geçirdim coviti doktorum haftan ileri dedi kan sulandırıcı iğne verdi 10 gün kullandım. Ama her doktor farklı oluypr sanırım. Kimisi vermiyor
Mucize7 bussraozturk acaba haftanın ileri olduğu zaman Mı veriliyor ben 15 haftada geçirdim bana bşsey vermedi
bussraozturk Mucize7 olabilir canım ama sıkıntı olacağını düşünmüyorum doktorun önermediyse vardır bildiği. Yine de konuş istersen kan sulandırıcı kullanmamı gerektiren bi durum var mı diye. Geçmiş olsun 💐
Nisaanuur Ben korona olduğum zaman kullandım iğne . Sonra zaten detaylı ultrasonda rahim damarlarımda çentik çıktı 8.aya kadar ecopirin kullandım