Arkadaşlar geçende de yazmıştım.dun sağlık ocağında kan vermiştim bugün çıktı sonuçlar.son adet tarihim 16 Marttı. Beta hcg dünkü sonuç 1000 ve üzeri yazıyor sağlık ocağında iyi mi sizce.bide B12 vitaminim 136 çıkmış düşük dedi doktor takviye ilaca şu an için gerek yok dedi. Keseyi dün doktorum görmemişti küçük daha demişti.cuma günü tekrar çağırdı kese için inşallah sorunsuz geçer bu günler sizce değerler iyi mi bilgili anne adayları