Burcuuzeynep çok normal tatlım, aynı haftalarda tıpatıp yaşadım hepsini, üstüne bir de tiksinmeler vardı bende, kusma öğürme pek koku hassasiyeti olmadı ama sıcak su tiksindiriyordu beni, buz gibi suyla donarak duş alırdım sonra da üşütürdüm 😅 ıslak mutfak bezi, makşnadan çıkmış çamaşıra falan dokunamazdım tiksindirirdi, zeytinyağı görüntüsü tiksindirirdi. Şimdi 15 haftalığım 2. trimester hakikaten prenseslik dönemi, az sabredin şanslıysanız en geç 1 aya düzelicek 🙃🙃