Huzurrr_13 Merhaba kızlar 11 haftalık olduk ve çok kötü baş ağrısı var ve çok uyuyorum bu haftalarda normal mi sizce
Annesininportakali53 Huzurrr_13 baş ağrısını bilmem ama uyku çok normal ben 7+2 oldum 24 saatin 18-19saati uyuyorum 🤣
Burcumut Çok normal cnm. Gebeliğe bağlı damar genişlemesinden dolayı baş ağrısı olabiliyormus. Uyku da çok normal bende sürekli uyuyorum. Netten arastismistim öyle yazıyordu.
Huzurrr_13 Annesininportakali53 hahaha 😂 normalde gündüz hiç uyuyan biri değilim hasta olsam bile gündüz uykum gelmez televizyon izlerken uyuyakliyorum sonra düşündüğümde o sersem halimle ne oluyor bana diyorum😂
Annesininportakali53 Huzurrr_13 🤣🤣 doğru valla kalkınca bir bakıyorum gün bitmiş ama iyide oluyor ya 😄 tadını çıkartalım
annesinin_beybisi Huzurrr_13 hemen yemek sonrasi uykun geliyorsa ve uyandıktan sonra baş ağrısı oluyorsa şeker yükseldiği için uykun geliyor olabilir benim o şekilde oluyor da.
Huzurrr_13 annesinin_beybisi yok şeker ölçme makine aldım doktorum yazdı herzamn yemekten önce ve yemekten 1 saat sonra falan ölçüyorum şekerle alakası yok:)) benim şekerim yükselmiyor genelde düşüyor teşekkür ederim 🙏🏻 yemek sonrası hemen uykum geliyor demedim yemek sonrası baş ağrım oluyorda demedim yorgunluk ve uyku hali var sadece bu aylarda baş ağrısı var şekerim yok benim teşekkür ederim canım 🌸