İlaçlarını içebilirsin onunla bi iligisi yok ki Hiç bi zararı yok bebeğe canım merak etme eğer normal doğum düşünüyorsan doğum anında sadece kanama olabilir o da bi ihtimal ablamda da aynı şekilde baya varis oluşmuştu ama normal doğum yaptı hiç bi sorun yaratmadı