Sinemekee Adana0001 referans değerlerin de kırmızı olan yerlerin sonuçlarına interntten bakın isterseniz kırmızı olan yerler bildiğim kadarıyla düşük yada yüksek oluyor sonuçlarda inşallah hiç bir sıkıntı yoktur
Mooncrown9596 Adana0001 canim bi soru sorcam sana..esin sperm testini evdemi yapti goturdu yoksa hastanedemi?
Zuzununannesi01 Adana0001 sonucunuz çok güzel çıkmış canım morfoloji yüksek 3 4 arası demişlerdi bizede belki yüksek olması daha iyidir
Behiye89 Adana0001 yanlış bilgi vermek istemem ama değerler gayet iyi gözüküyor. Yüksek olan değerler referans üzeri yani olması gerekenin de üstünde demek. Hayırlısı olsun inşallah