Merhaba hanımlar gece yazdım ama posta fazla cevap gelmedi. 16+4 günlük hamileyim. Dün kontrolüm vardı ve dr bebeğin eşinin aşağıda olduğunu ilerleyen zamanlarda yukarı çıkabilir fakat çıkmazsa doğumunu sezaryen yapacağımızı söyledi. Aynı durumu yaşayıp bebeğin eşi yukarıya çıkan oldu mu acaba ?