Ozlm0616 Kızlar benim bazi degerlerim yüksek cikınca doktor bana trisequens adında rekli hap verdi bunu kullanan vardı gebelige engelmi dogum kontrol hapı diyenler var.
zehraaaktas Ozlm0616 ilaç senin sağlık durumun için iyiyse tabi ki iç sonsuza kadar kullanmayacaksın ne de olsa ilaç hakkında fikrim yok ama gebelik için kendini riske atma Allah muhafaza daha kötü bişey olursa
zehraaaktas Ozlm0616 internette adet düzenleyici falan yazıyor ve sanırım gebeliğe engel değilmiş senin adetin düzensiz miydi
zehraaaktas Ozlm0616 yok ya doktor öyle bişey olsa vermez meme kanseri yapan Bi hapı niye versin sana ilacın prospektüsü yok mu Bi baksan yan etkilerine
Ozlm0616 zehraaaktas baktim canm yan etkileri cokmus birde bunu kullanan kadinlarn yorumlari iste kime iyi kimi kötü yorumlarda bulunmus 3 ay kullan demisti ya artik bakalm neler olcak
zehraaaktas Ozlm0616 o zaman net Bi şekilde öğrenmek için doktora tekrar git sonra kullan sana bişey olmasın
Ozlm0616 Yeni bir sey ogrendim canm bitki karisiminda gebe kalan ve bu degerleri düsüren bugun oraya gidecm bizim geline imkansiz gebe kalman denmisti ama ordan sifa buldu bir ay icinde gebe kaldi sükur