Minikfil 16+3 teyim, dün akşamdan beri sol kaburgamın alt boşluğunda çok değişik bi ağrı var ,gece kıvrandım resmen. Sürekli sol tarafıma yattığım için mi oldu ya da başka bu şekilde ağrı yaşayan var mı acaba 😒
Busray35 Minikfil benimde sol kaburgam batıyor 29+4 deyim 20. Haftadan beri aynı şikayetim var ama normalmiş bebek büyüdüğü İçin. soluma yatamıyorum, aşırı yemek yediğimde daha çok batıyor
Kaderdlgn Hatice271020 benimde bir aydır sağ tarafımda var çok kötü uyuyamıyorum geceleri daha çok ağırıyor sanki 25 haftadayım ikiz gebelik