Merve_tna ne alaka ya dinlemeyin şunları He diyip geçin.ben 155 boyunda 46 kilo minyon bir kadınım.ilk oğlum 3600 doğdu.şu an 35+6 bebek 3200 muhtemelen 4 kilo civarı doğacak.benim kilom 60.çok mu yiyorum ?hayır.öyle yazılan gibi her gün kaşarlar muzlar yemiyorum canım ne istiyorsa ondan biraz yiyorum.kilolu olması sağlıklı olacağı anlamına da gelmiyor artı.boşuna canınızı sıkmayın