Ben 1.5 sene evvel tüp mide op geçirdim bu 2.bebegim ancak normal hayatım da da ilaç içmeyi seven yabda içebilen biri olmadim sağlık ocağı doktoru bana bir vitamin hapı yazmış baş parmağımın boğumu kadar ben onu bırak yarısını içmeye kalksam kusa kusa ölürüm heralde dün de devlette randevum vardı keseyi gördük 6+3 haftalk gebeli oldugunu söyledi ilaclari gosterdim bn bunları içemem doktor bey tüp mide ameliyatlym dedim onlari kimse içemiyor zaten 3 ay sonra içmeyi denersin dedi ama değerlerim de B12 ve demir çok düşük ne yapicam bilmiyorum serum yolu ile alınabilinir mi acaba