Bu aralar üşüttüm bunu farkındayim dün sabah sağ kasığım ağrıyor olarak uyandım neyse gün içinde geçti akşam duşa girdim kasıklarim öyle bir ağrıyor ki sanki adet sancısı hani böyle dayanılmayacak gibi olur ya öyle şiddetli ağrıdı aynı zamanda karnım kasıldı sanki bebek aşağı indi karnımın şekli değişti ama nasıl kötüyüm ağladım ağlıcam az bekledik geçti içeri geldim dinlendim karnımın kasılmasi geçti gibi oldu ama kasık ağrım devam ediyor ara ara kasılma oluyor hala bu normal mi