ayseeray1 Merhaba,5 nisan yumurtlama günümdu. Son 5 gündür kuyruk sokumu ve kalcamda agri ve yorgunluk var.beta hcg 2.00 çıktı.Sizce 2.00 yükselir mi,çünkü eğer hamile degilsem hcg normalde 0.1 cikardi,bu sefer 2.00 çıktı .