Gizemyakar Arkadaşlar merhaba. Progestan iğne kullanıp yan etki yaşayan oldu mu. Kalça da ağrı, yürüyememe gibi
Sena646 Gizemyakar bende vurduruyorum ama sadece kalçamda et kesilmiş gibi bir ağrı oluyor 2 güne geçiyor
Kubrakrs81 Gizemyakar bende kullandım ama hiç ağrım olmadı kalçada sadece iğne vurulduğu an çok yanım yanmıştı oda 5 dakika bile sürmedi sonra daha hiç ağrı hissetmedim
Asel2520 Gizemyakar bende de oluyor aşırı ağrı oluşan beze vurulduğum tarafın üzerine yatamıyorum bile
Kaderdlgn Gizemyakar oluyor canım ben 5 hafta kullandım ilk vurduğunda ayağına felç değiyor sanki üç hafta hep öyleydi benim her vurfurduğumda yürüyemiyordum Ağrı’dan oturamıyordum da ama son iki haftada fazla ağrı yoktu bünye alışıyor galiba 😂
Gizemyakar Rabbim hepimize şifa versin. Kazasız belasiz sağlıkla kucağımıza alalım inşAllah bebeklerimizi 🙏🌺
mirage333 Gizemyakar yan etki degil onlar normal etkisi :) çok yagli ve agır igne oldugu icin böyle oluyor. 12 hafta boyunca hergün 2 ampül vuruldum.
Gizemyakar mirage333 Rabbim çektiğimiz cefanın karşılığını versin inşAllah. Hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza ✨
Ecemselmaarslan Gizemyakar proluton progestan falan ağır yağlı iğneler bende de proluton aynı etkiyi yapıyor bacağım 2 3 gün uyuşuk gibi oluyo ve çok acıyo
Hazalozmen Bende başladım 1 hafta sabah akşam kalçalarım apse yapmış yatamıyorum oturamıyorım yürüyemiyorum düşük tehlikem vardı doktor ver 15 adet 😔
Serife_1503 Gizemyakar bende vurundum 2-3 ay kadar çok yağlı bi iğne olduğu için 2-3 gün üstüne yatamıyordum ama geçiyordu
Mucizemi_beklerkennnn Gizemyakar beeennnn agir bi igne oldgu icin bcagim uyusuyo. Bide bn hep ayni klcadan yaptrmistm orasi sisti we kzardi kasinti yapti we kuyruk sokumumu bile etkiledi. Haftya dger klcama yaptrcm bu sefer 😁