2gebe
Şey yanlış hatırlamıyorsam benim oğlum sünnet olduğunda doktor kireçlenme olmuş demişti.. Zaten bende idrarını yaparken çok ağlıyor kıpkırmızı oluyor diye götürmüştüm öyle sünnet olmuştu acaba sizde de vardı öyle bir durum? Sünnetten sonra bizde bi artış görmüştük daha rahattı çiş yaparken (40günlüktü ama sünnet olduğunda)