isil_b amin amin siz kaçıncı hafta ? devlete gittiniz mi muane için ordaki doktorları merak ediyorum nasıllar diye .Filiz hanımdan ben Çok memnunum herkeste öyle Çok ilgili bir doktor tüm arkadaşlarım onda doğum yaptı 10 yıldır zaten o hastanede görev yapıyor Çok Çok ilgili :)