Berivanee 2 sene bekledim mucizemi sonunda geldi reglimden 1 gün önce hamile kalıp üstüne regli görmüşüm ve dehşet gögüs şişliği ve ağrısı vardı adetimdrn sonra geçerdi normalde ama okdar dehlet gibişeydiki tek belirtim buydu hiç gitmdi hala aynı 4 haftalık öğrendim yine her zamanki gibi negatif beklerken adetime 3 kala yaptım çok hafif bir silgi kandada 19 çıktı şuanda çok şükür 10 hafta olduk 🤗