ayka27451982 Merhebalar kızlar. Kızlar normal vajinal dan sıvı geliyor ya o iki gündür bir az daha çoğalmış ne kasintim var ne bir şey. 16+3 hamileyem onun çocuğa bir zararı olur mu? Koku falanda yok
benimmdunyamm ayka27451982 akıntı normal benimde çok yoğundu o haftalarda şuan biraz azaldı bazen gene çoğalıyor koku kaşıntı yoksa sıkıntı yok