Es_lem 3 gun önce yaptım ve aşırı acik bir var yok arası pembe çıkmıştı dün yaptım biraz daha belirtinde bugün tam net çizgi dua edin kan testi vermeye gidicem çıkar inşallah 3 gün adet gecikmesinim
Es_lem Umay255 ya çok teşekkür ederim allhin tüm olmayanlarda bi an önce sağlıklı bir şekilde verir umarım bir gün burda bunları yazıdayım aklımın ucundan bile geçmezdi 😍❤
Umay255 Es_lem seni çok iyi anlıyorum çünkü bende öyleydim hiç gebe kalmam diyidum Allah çok büyük ❤️🥰