39+2 günlüğüz. Aslında normal doğumu bekliyorduk. Geçen hafta çarşamba son kontrolümde bebiş baş aşağı duruyordu ama kanala girmemişti. Dün gittiğim kontroldeyse doktor bebeğin geri yukarı döndüğünü ve makat gelişli olduğunu söyledi. Bu durumda normal doğum gerçekleşmez beklemenin de anlamı yok yarın gel sezeyana alalım dedi hiç beklemediğim anda. Zaten ne sancı var ne açılma karnımda hiç düşmedi. Şimdi hastaneye gidiyoruz büyük ihtimalle genel anestezi isteyeceğim inşallah öğleden önce sağlıkla kurtuluruz dualarınızı bekliyorum 🌸🌸🌸